Music Banter

Go Back   Music Banter > Community Center > Media
Register Blogging Search Today's Posts Mark Forums Read
Welcome to Music Banter Forum! Make sure to register - it's free and very quick! You have to register before you can post and participate in our discussions with over 70,000 other registered members. After you create your free account, you will be able to customize many options, you will have the full access to over 1,100,000 posts.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-30-2016, 02:04 PM   #161 (permalink)
El Americano
 
Black Francis's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: in an abstract house painted silver
Posts: 3,425
Default

Did anyone see the Dave Chapelle Snl monologue? Now that he's buff he kinda looks like a ninja turtle but he still as funny as ever. Chris Rock was there too and he still does that weird eye thing where kinda looks to the side before the punchline of the joke.
__________________
"Hey Kids you got to meet the MIGHTY PIXIES!"

http://www.youtube.com/watch?v=JbRbCtIgW3A

Quote:
Originally Posted by Frownland View Post
You could describe a pile of manure in intense detail and it will still just be bullshit in the end.
Black Francis is offline   Reply With Quote
Old 11-30-2016, 02:08 PM   #162 (permalink)
Motorized Super Satan
 
The Batlord's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Somewhere between Slayer and Ke$ha
Posts: 21,911
Default

Quote:
Originally Posted by Black Francis View Post
Did anyone see the Dave Chapelle Snl monologue? Now that he's buff he kinda looks like a ninja turtle but he still as funny as ever. Chris Rock was there too and he still does that weird eye thing where kinda looks to the side before the punchline of the joke.
Yeah it was awesome. I kinda wanna watch the whole episode after seeing that and the sketch with all of his personalities on their knees about to get shot.
__________________
Quote:
Originally Posted by JGuy Grungeman View Post
But no, I ain't a furry. I see absolutely no reason the concept of anthropomorphic animals should have such a large fanbase, especially since I'm aware much of the art is porn. I mean, why the hell have a fanbase half as large as Star Trek?
The Batlord's Youtube Let's Play Channel: Baron von DoomFist

Metal Album Survivor

The Batcave: Where The Batlord Sits On His Bat-Throne Plotting His Bat-Schemes

The Batlord's Thread of Metalcore that Doesn't Suck but In Fact ****ing Rules
The Batlord is online now   Reply With Quote
Old 11-30-2016, 02:36 PM   #163 (permalink)
El Americano
 
Black Francis's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: in an abstract house painted silver
Posts: 3,425
Default

Quote:
Originally Posted by The Batlord View Post
Yeah it was awesome. I kinda wanna watch the whole episode after seeing that and the sketch with all of his personalities on their knees about to get shot.
I saw all the skits Chapelle was in and imo this is the best one along with election night.



What I really wanna see Chapelle do is more Stand up. He's still as funny as he was but now he's focusing more on social critiques. He's more mature now.
__________________
"Hey Kids you got to meet the MIGHTY PIXIES!"

http://www.youtube.com/watch?v=JbRbCtIgW3A

Quote:
Originally Posted by Frownland View Post
You could describe a pile of manure in intense detail and it will still just be bullshit in the end.
Black Francis is offline   Reply With Quote
Old 11-30-2016, 03:13 PM   #164 (permalink)
Never Forget
 
Qwertyy's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Canada
Posts: 4,629
Default

I heard he signed a deal with Netflix for 3 specials. Not sure if it's true or not, I'm kind of skeptical of it since he only seems to leave his house once or twice a year.
__________________
Music Blog / RYM / Last.fm / Qwertyy's Journal of Music Reviews and Other Assorted Ramblings

Quote:
Originally Posted by Chula Vista View Post
What the hell did we know about Jason watching Halloween for the first time?
Qwertyy is online now   Reply With Quote
Old 11-30-2016, 04:23 PM   #165 (permalink)
Motorized Super Satan
 
The Batlord's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Somewhere between Slayer and Ke$ha
Posts: 21,911
Default

Quote:
Originally Posted by Black Francis View Post
I saw all the skits Chapelle was in and imo this is the best one along with election night.



What I really wanna see Chapelle do is more Stand up. He's still as funny as he was but now he's focusing more on social critiques. He's more mature now.
OMG LOL I'm gonna have to go and watch old Chapelle Show ****.
__________________
Quote:
Originally Posted by JGuy Grungeman View Post
But no, I ain't a furry. I see absolutely no reason the concept of anthropomorphic animals should have such a large fanbase, especially since I'm aware much of the art is porn. I mean, why the hell have a fanbase half as large as Star Trek?
The Batlord's Youtube Let's Play Channel: Baron von DoomFist

Metal Album Survivor

The Batcave: Where The Batlord Sits On His Bat-Throne Plotting His Bat-Schemes

The Batlord's Thread of Metalcore that Doesn't Suck but In Fact ****ing Rules
The Batlord is online now   Reply With Quote
Old 01-01-2017, 01:01 PM   #166 (permalink)
Fck Ths Thngs
 
DwnWthVwls's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: NJ
Posts: 2,739
Default

Early CK

__________________
I don't have a god complex, you got a simple god...
DwnWthVwls is online now   Reply With Quote
Old 01-16-2017, 11:45 AM   #167 (permalink)
0/0/0/0/0/0
 
Kiiii's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: The Rainy City
Posts: 9,201
Default

Jim Gaffigan has a new special on Netflix and I got about 20 minutes into it before I turned it off. Anyone else feel like his humor has gotten stale?
Kiiii is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2017, 12:04 PM   #168 (permalink)
Not one of the good ones
 
Frownland's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: San Marcos, CA
Posts: 16,092
Default

Quote:
Originally Posted by Kiiii View Post
Jim Gaffigan has a new special on Netflix and I got about 20 minutes into it before I turned it off. Anyone else feel like his humor has gotten stale?
I watched it with my parents and thought it has its moments, but I honestly thought he went stale after the first special.
Frownland is online now   Reply With Quote
Old Yesterday, 01:26 AM   #169 (permalink)
Fck Ths Thngs
 
DwnWthVwls's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: NJ
Posts: 2,739
Default

Not a fan.
__________________
I don't have a god complex, you got a simple god...
DwnWthVwls is online now   Reply With Quote
Old Yesterday, 11:49 AM   #170 (permalink)
0/0/0/0/0/0
 
Kiiii's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: The Rainy City
Posts: 9,201
Default

I liked his first two specials from what I remember, but anything after that just started to get a bit repetitive and stale. His self deprecating humor about his weight etc gets old pretty fast. It's like Jeff Dunham after his first special.
Kiiii is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Similar Threads



2003-2016 Advameg, Inc.

SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.