Music Banter

Go Back   Music Banter > Community Center > The Lounge
Register Blogging Search Today's Posts Mark Forums Read
Welcome to Music Banter Forum! Make sure to register - it's free and very quick! You have to register before you can post and participate in our discussions with over 70,000 other registered members. After you create your free account, you will be able to customize many options, you will have the full access to over 1,100,000 posts.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-07-2018, 07:24 PM   #111 (permalink)
Suicidal Geek
 
elphenor's Avatar
 
Join Date: Jun 2016
Posts: 11,306
Default

he obviously means like 2 days out of the week off
__________________
Just another marketing ploy

Quote:
I love tube disasters
I wanna marry a tube disaster
I want another one just like the last one
because I live for tube disasters
elphenor is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 07:26 PM   #112 (permalink)
Key
hi
 
Key's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 12,398
Default

Quote:
Originally Posted by elphenor View Post
he obviously means like 2 days out of the week off
You never know man.
__________________

CWH
Key is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 07:41 PM   #113 (permalink)
President spic
 
Justthefacts's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Waxahatchee
Posts: 4,859
Default

1. Got a haircut, looking fly
2. Smoking hot babe said goodbye to me on my way out (unprovoked)
3.matched with a sorta cute girl on Tinder
4. Works going by quickly
__________________
Quote:
Originally Posted by YorkeDaddy View Post
I love how you edited your post to officially out me out of the closet?" It's like you asked yourself if you were a big enough cunt in the post, concluded that you weren't, and added it in to satisfy your postly cunt quota
Quote:
Originally Posted by OccultHawk View Post
I converted to Islam today.

Allah Supreme.
A Love Supreme.
Quote:
Originally Posted by Mondo Bungle View Post
saw LeBron James downtown but then I realized I'm just racist
The Best Collection You'll See Today
Justthefacts is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 07:49 PM   #114 (permalink)
Key
hi
 
Key's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 12,398
Default

1. Smoked a **** ton of weed. Really shouldn't even need to state that anymore. Very stoned.
2. Worked with a lady I haven't worked with in a few months and it was great. We played Kings Corner the entire day.
3. Dansgaming is about to start and he's playing Warframe for the first time.
4. Today is basically my Friday as I have tomorrow off, then starts the week where my boss is on vacation. Hell yeah.

Today was good despite the customer that I was working with that made me look like an ******* to another customer. I gotta stop raising my voice when people ask me repetitive questions. But this lady legit didn't answer the questions I asked, and instead asked the same question 20 to 30 times. It was seriously infuriating. She's notoriously bad though. All my coworkers hate working with her because she makes everything so difficult. She was legitimately in the story for about 2 hours. I'm not kidding.

But yeah. Good day nonetheless.
__________________

CWH
Key is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:19 PM   #115 (permalink)
Account Disabled
 
Join Date: Dec 2010
Location: Dirty Souf Biatch
Posts: 14,703
Default

Quote:
Originally Posted by Kiiii View Post
Damn dude. So that means 5 day weekends or...?
I wish

Just two days off a week.
OccultHawk is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:19 PM   #116 (permalink)
Key
hi
 
Key's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 12,398
Default

Quote:
Originally Posted by OccultHawk View Post
I wish

Just two days off a week.
Ah. Gotcha. Yeah elph clarified what you really meant. I was being dumb.
__________________

CWH
Key is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:23 PM   #117 (permalink)
Account Disabled
 
Join Date: Dec 2010
Location: Dirty Souf Biatch
Posts: 14,703
Default

Quote:
Originally Posted by Kiiii View Post
Ah. Gotcha. Yeah elph clarified what you really meant. I was being dumb.
Not really. Some jobs are just over the weekend
OccultHawk is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:27 PM   #118 (permalink)
they/them
 
Mrs. Tristan Rosenstock's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Location: Occupied Sippihaw Territory
Posts: 4,318
Default

Quote:
Originally Posted by Kiiii View Post
1. Smoked a **** ton of weed. Really shouldn't even need to state that anymore. Very stoned.
2. Worked with a lady I haven't worked with in a few months and it was great. We played Kings Corner the entire day.
3. Dansgaming is about to start and he's playing Warframe for the first time.
4. Today is basically my Friday as I have tomorrow off, then starts the week where my boss is on vacation. Hell yeah.

Today was good despite the customer that I was working with that made me look like an ******* to another customer. I gotta stop raising my voice when people ask me repetitive questions. But this lady legit didn't answer the questions I asked, and instead asked the same question 20 to 30 times. It was seriously infuriating. She's notoriously bad though. All my coworkers hate working with her because she makes everything so difficult. She was legitimately in the story for about 2 hours. I'm not kidding.

But yeah. Good day nonetheless.
How much do you gotta smoke to get high now?
__________________
YW Fam: All MB Music Projects Under One Roof

Emo/Pop Punk Journal

Techno Journal


Quote:
Originally Posted by Neward Thelman View Post
"SMOKE CRACK MUDA****KKA"

I'll check that dictionary, but in the meantime I'm impressed - as is everyone else in the world - by your eloquence, obvious accomplishments and success, and the evidence of your blazingly high intelligence.
Quote:
Originally Posted by Frownland View Post
He just doesn't have a mind so closed that it rivals Blockbuster.
Quote:
Originally Posted by elphenor View Post
I own the mail
Mrs. Tristan Rosenstock is online now   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:27 PM   #119 (permalink)
Key
hi
 
Key's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 12,398
Default

That's sort of what I assumed so yeah. I guess I was right. Take that, elph.
__________________

CWH
Key is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:27 PM   #120 (permalink)
Music Addict
 
SmokeAndMirrors's Avatar
 
Join Date: Feb 2018
Location: In the Void
Posts: 168
Default

1.) Got to work with the hot new girl at work.
2.) Woke up early enough to smoke and shower before work, and still had time to get food before a seven hour shift.
3.) Relatively slow day at work means I could get a lot accomplished.
4.) Saved money for the day instead of spending it.
__________________
"Like whispers in the dark..."
SmokeAndMirrors is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Similar Threads



© 2003-2019 Advameg, Inc.