Music Banter

Go Back   Music Banter > The Music Forums > Rock & Metal
Register Blogging Search Today's Posts Mark Forums Read
Welcome to Music Banter Forum! Make sure to register - it's free and very quick! You have to register before you can post and participate in our discussions with over 70,000 other registered members. After you create your free account, you will be able to customize many options, you will have the full access to over 1,100,000 posts.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-27-2007, 01:34 PM   #11 (permalink)
Account Disabled
 
Join Date: Apr 2007
Location: How does Bum ****ing nowhere sound?
Posts: 203
Default

i don't even kno were it is .... i am new here .... can you help me????
<3_BEAUTIFUL_HELL_FAIRY_<3 is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2007, 01:42 PM   #12 (permalink)
dontcareaboutyou
 
swim's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: North Carolina
Posts: 5,188
Default

I call alt.

Don't bump threads that are more than a year old to say you've never heard of them. Learn puncuation and capitalization. Kindergardeners can do it so can you. Use the search button.

kthxbai
__________________
http://nakednaps.bandcamp.com/
swim is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2007, 02:04 PM   #13 (permalink)
Existential Egoist
 
Join Date: Jan 2007
Location: Pennsylvania
Posts: 1,468
Default

Quote:
Originally Posted by swimintheundertow View Post
I call alt.

Don't bump threads that are more than a year old to say you've never heard of them. Learn puncuation and capitalization. Kindergardeners can do it so can you. Use the search button.

kthxbai
ROFL..............
Inuzuka Skysword is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2007, 02:32 PM   #14 (permalink)
The Sexual Intellectual
 
Urban Hat€monger ?'s Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Somewhere cooler than you
Posts: 18,447
Default

Quote:
Originally Posted by Emo_Princess_I_<3_MCR_<33 View Post
i don't even kno were it is .... i am new here .... can you help me????
You do know where it is , you posted in it 3 times in a row.
__________________



Urb's RYM Stuff

Most people sell their soul to the devil, but the devil sells his soul to Nick Cave.
Urban Hat€monger ? is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2007, 04:29 PM   #15 (permalink)
Account Disabled
 
Join Date: Apr 2007
Location: How does Bum ****ing nowhere sound?
Posts: 203
Default

Quote:
Originally Posted by swimintheundertow View Post
I call alt.

Don't bump threads that are more than a year old to say you've never heard of them. Learn puncuation and capitalization. Kindergardeners can do it so can you. Use the search button.

kthxbai

OMG!!!!!! ur soo F*CKING retarded its called freckin the 2000's get with the program this is how teens rite get used to it if you don't like it U!!!!!!!!!!....just kidding but get used to it....cuz i am not gunna change how i spell cuz of you!!


and in regards to the thing about me knowing where that thing was i didn't realize that i already known where it was untill i was logged off and **** soooo give me a break i am kinda slow!!!!!
<3_BEAUTIFUL_HELL_FAIRY_<3 is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2007, 04:34 PM   #16 (permalink)
The Sexual Intellectual
 
Urban Hat€monger ?'s Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Somewhere cooler than you
Posts: 18,447
Default

You'll be kinda banned if you carry on with that kind of attitude
__________________



Urb's RYM Stuff

Most people sell their soul to the devil, but the devil sells his soul to Nick Cave.
Urban Hat€monger ? is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2007, 04:49 PM   #17 (permalink)
Account Disabled
 
Join Date: Apr 2007
Location: How does Bum ****ing nowhere sound?
Posts: 203
Default

... kk then... i am done......(i mean as in with my attitude) sorry it comes naturally when your a teen......
<3_BEAUTIFUL_HELL_FAIRY_<3 is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2007, 04:50 PM   #18 (permalink)
The Sexual Intellectual
 
Urban Hat€monger ?'s Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Somewhere cooler than you
Posts: 18,447
Default

Thank You

Now that didn't hurt at all now did it.
__________________



Urb's RYM Stuff

Most people sell their soul to the devil, but the devil sells his soul to Nick Cave.
Urban Hat€monger ? is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2007, 04:56 PM   #19 (permalink)
Account Disabled
 
Join Date: Apr 2007
Location: How does Bum ****ing nowhere sound?
Posts: 203
Default

yeah i guess........ i am just kinda in a bad mood today feels like every one is screwing me on everything now i have to stay home for the entire weekend when i was suppose to go to friends house!! and just all this other crap..... but yeah ... i am better now i had some ice cream so i feel better now.....
<3_BEAUTIFUL_HELL_FAIRY_<3 is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2007, 08:31 AM   #20 (permalink)
Existential Egoist
 
Join Date: Jan 2007
Location: Pennsylvania
Posts: 1,468
Default

Quote:
Originally Posted by Emo_Princess_I_<3_MCR_<33 View Post
OMG!!!!!! ur soo F*CKING retarded its called freckin the 2000's get with the program this is how teens rite get used to it if you don't like it U!!!!!!!!!!....just kidding but get used to it....cuz i am not gunna change how i spell cuz of you!!


and in regards to the thing about me knowing where that thing was i didn't realize that i already known where it was untill i was logged off and **** soooo give me a break i am kinda slow!!!!!
Although I suck at paint, (because of my dang mouse,) I thought this was appropriate.

[img=http://img138.imageshack.us/img138/2537/genosgg4.th.jpg]
Inuzuka Skysword is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Similar Threads



© 2003-2019 Advameg, Inc.