Music Banter

Go Back   Music Banter > Artists Corner > Song Writing, Lyrics and Poetry
Register Blogging Search Today's Posts Mark Forums Read
Welcome to Music Banter Forum! Make sure to register - it's free and very quick! You have to register before you can post and participate in our discussions with over 70,000 other registered members. After you create your free account, you will be able to customize many options, you will have the full access to over 1,100,000 posts.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-08-2016, 12:00 PM   #2711 (permalink)
Jacob Sartorius
 
Blank.'s Avatar
 
Join Date: May 2016
Location: Dank memes
Posts: 4,018
Default

Quote:
Originally Posted by YorkeDaddy View Post
how and why am i not listening to rigged election right now
Yeah. I was excited for Rigged Election after listening to Tepeu.
__________________
MODS HAVE BIG GAY!
Blank. is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 02:36 PM   #2712 (permalink)
Prepare 4 the Fight Scene
 
Mondo Bungle's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 7,543
Default

Uh... It comes out today?
__________________
https://www.last.fm/user/templeruins

Quote:
Originally Posted by Oriphiel View Post
Hmm, what's this in my pocket?

*epic guitar solo blasts into my face*

DAMN IT MONDO
Mondo Bungle is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 02:41 PM   #2713 (permalink)
Jacob Sartorius
 
Blank.'s Avatar
 
Join Date: May 2016
Location: Dank memes
Posts: 4,018
Default

Quote:
Originally Posted by Mondo Bungle View Post
Uh... It comes out today?
You said it comes out election day... it's election day.
__________________
MODS HAVE BIG GAY!
Blank. is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 02:45 PM   #2714 (permalink)
Prepare 4 the Fight Scene
 
Mondo Bungle's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 7,543
Default

Well ****in I gotta walk to the mother****in library on the mother****in other side of town than the mother****in truck I just woke up in an mother****in finish/release it, it's mother****in not even 1 mother****in o'clock yet mother****er and it's probably still mother****in gonna be another mother****in few hours so go suck a fat one






Thats more hype
__________________
https://www.last.fm/user/templeruins

Quote:
Originally Posted by Oriphiel View Post
Hmm, what's this in my pocket?

*epic guitar solo blasts into my face*

DAMN IT MONDO
Mondo Bungle is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 02:50 PM   #2715 (permalink)
Prepare 4 the Fight Scene
 
Mondo Bungle's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 7,543
Default

Y'all finna get socked up
__________________
https://www.last.fm/user/templeruins

Quote:
Originally Posted by Oriphiel View Post
Hmm, what's this in my pocket?

*epic guitar solo blasts into my face*

DAMN IT MONDO
Mondo Bungle is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 03:10 PM   #2716 (permalink)
silky smooth
 
YorkeDaddy's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Pangaea
Posts: 3,601
Default

Well now im busy the rest of the night so you aint get yo review till tomorrow ***got
__________________
http://cloudcover1.bandcamp.com/
http://daydreamsociety.bandcamp.com/

Think about how life sucks -> Vent about it on MusicBanter -> Make no progress towards improving life because limited free time is wasted on MusicBanter -> Think about how life sucks
YorkeDaddy is online now   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 03:41 PM   #2717 (permalink)
Prepare 4 the Fight Scene
 
Mondo Bungle's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 7,543
Default

You might not get the album til tomorrow ****ass
__________________
https://www.last.fm/user/templeruins

Quote:
Originally Posted by Oriphiel View Post
Hmm, what's this in my pocket?

*epic guitar solo blasts into my face*

DAMN IT MONDO
Mondo Bungle is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 04:33 PM   #2718 (permalink)
silky smooth
 
YorkeDaddy's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Pangaea
Posts: 3,601
Default

Well you better release it early ****bag because if i cant hear it early tomorrow i cant review it until like next week
__________________
http://cloudcover1.bandcamp.com/
http://daydreamsociety.bandcamp.com/

Think about how life sucks -> Vent about it on MusicBanter -> Make no progress towards improving life because limited free time is wasted on MusicBanter -> Think about how life sucks
YorkeDaddy is online now   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 04:33 PM   #2719 (permalink)
Prepare 4 the Fight Scene
 
Mondo Bungle's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 7,543
Default

I still have time today

I'm figuring out vox
__________________
https://www.last.fm/user/templeruins

Quote:
Originally Posted by Oriphiel View Post
Hmm, what's this in my pocket?

*epic guitar solo blasts into my face*

DAMN IT MONDO
Mondo Bungle is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2016, 08:00 PM   #2720 (permalink)
Prepare 4 the Fight Scene
 
Mondo Bungle's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 7,543
Default

yeah, nothing's uploading, most likely have to wait
__________________
https://www.last.fm/user/templeruins

Quote:
Originally Posted by Oriphiel View Post
Hmm, what's this in my pocket?

*epic guitar solo blasts into my face*

DAMN IT MONDO

Last edited by Mondo Bungle; 11-08-2016 at 08:09 PM.
Mondo Bungle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Similar Threads



© 2003-2020 Advameg, Inc.